Ринок Private Banking в Україні має значний потенціал

Компанія EY презентувала результати дослідження Private Banking Survey 2018.

Як зазначається у повідомленні EY, за даними дослідження, у 2018 році дохід від послуг Private Banking зріс у середньому на 18%, а кількість активних клієнтів – на 37%.

Вперше в опитуванні взяли участь не тільки представники банків, але й їхні клієнти. Дослідження містить аналіз таких аспектів, як організація Private Banking у банках, продукти та послуги, що надаються клієнтам, програми лояльності, профіль клієнта, тенденції розвитку тощо.

«Наразі потенціал ринку Private Banking в Україні залишається не розкритим. Водночас результати нашого дослідження показують позитивну динаміку розвитку ринку за поточний рік, а саме значне збільшення кількості активних клієнтів та підвищення якості послуг. Одним із ключових факторів, що сприяли розвитку Private Banking у 2018 році, є кроки у напрямку лібералізації валютного законодавства в Україні. Варто також зазначити, що серед клієнтів зріс попит на інвестиції за кордон та відкриття іноземних рахунків», – коментує Галина ХОМЕНКО, Директор податково-юридичного відділу, Керівник напрямку надання послуг приватним клієнтам EY в Україні.

Основними тенденціями, що визначали розвиток ринку в 2018 році, були збільшення зацікавленості у відкритті рахунків та інвестуванні за кордон, зростання популярності інвестиційних інструментів, посилення вимог до якості сервісу та технологічного забезпечення банків, а також вимог до прибутковості активів.

Фахівці EY також дослідили, як змінився портрет клієнта PrivateBanking. Більшість клієнтів є громадянами України (94%), власниками бізнесу (38%) або найманими керівниками (36%) та мають річний дохід понад 1 млн. грн. (71%).Найбільшу питому вагу серед таких клієнтів складали чоловіки у віці від 35 до 45 років.

До найпопулярніших послуг клієнти віднесли обслуговування депозитів та поточних рахунків (89%), елітні банківські картки (82%), консьєрж-сервіс (44%), міжбанківський валютообмін (35%), кредитування (29%), аналітичну та інформаційну підтримку (22%).

Протягом 2018 року з’явилась низка нових послуг, зокрема, видача електронних ліцензій, операції з облігаціями внутрішньої державної позики, програми кредитування, інвестиційні операції, преміальні пакети, неіменні депозитні сертифікати, партнерські програми, брокерські та страхові послуги. Такі нововведення, насамперед, пов’язані з прийняттям Закону «Про валюту і валютні операції», що має забезпечити перехід України до нової моделі валютного регулювання, яка передбачає вільне проведення валютних операцій на території країни та вільний рух валютних коштів при здійсненні цих операцій між резидентами і нерезидентами.

Окрім того, велика кількість клієнтів Private Banking звертає увагу на наявність онлайн та мобільних сервісів у банків. 56% учасників дослідження зазначили, що наявність сучасних та зручних банківських онлайн-сервісів є одним із ключових критеріїв вибору банка.

На думку представників банків, напрямок Private Banking в Україні є перспективним, адже 33% потенційних клієнтів ще ним не охоплено.Основними можливостями для розвитку в найближчі роки учасники дослідження назвали зняття валютних обмежень та відновлення роботи з фондовими ринкам.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: