НДУ оптимізує роботу з клієнтами

Національний депозитарій повідомив про спрощення бізнес-процесів.       

Як інформує прес-служба НДУ, з 13 грудня 2018 року Національний депозитарій оптимізує процес роботи з клієнтами. Кількість процедур істотно зменшується. У рамках впровадження технологічних інновацій система документообігу НДУ переводиться в електронну форму. Це дозволить позбутися застарілого та громіздкого процесу паперового діловодства.

Зміни відбуваються відповідно до нової редакції Регламенту провадження депозитарної діяльності, затвердженої Правлінням Національного депозитарію України від 16 листопада 2018 року. Наслідком чого є значне спрощення процесу взаємодії НДУ з клієнтами.

Зокрема, полегшено процедуру подачі розпорядження на формування реєстру власників цінних паперів. Раніше передбачалося 4 варіанти форми розпорядження для різних випадків. Згідно з новою редакцією Регламенту, необхідно буде заповнити одну стандартну форму з правом вибору випадку, для чого збирається реєстр. Також до форми розпорядження доданий список підстав для формування реєстру, і тепер клієнтові не потрібно буде шукати їх у тексті Регламенту.

«Наша мета – спростити взаємодію клієнта з НДУ. Для цього ми об’єднали всі форми розпоряджень і довідок щодо реєстру в одну. Це повинно допомогти клієнту зменшити кількість потенційних помилок», – прокоментувала Начальник управління клієнтського сервісу НДУ Ольга БАЖИНОВА.

Крім того, Національний депозитарій у своїх формах мінімізував кількість полів, що заповнюються, скоротив список необхідних документів для проведення операцій, де це можливо було зробити. Зокрема, більше не потрібно буде подавати оригінал довідки з банку чи рішення про виплату дивідендів для акціонерних товариств.

Істотною зміною для емітентів стане поява електронного глобального (тимчасового глобального) сертифікату на випуск цінних паперів. Усе це реалізується через розширений сервіс Кабінету клієнта НДУ, що дозволить збільшити швидкість і ефективність взаємодії емітента з НДУ і вкластися у встановлені законом стислі терміни.

Реалізація електронного документообігу дозволяє скоротити процес комунікації до декількох кліків. НДУ надає можливість зберігання практично всього пакета документів емітента з електронними підписами в одному місці. Доступ та робота з документацією відбувається дистанційно, зручно й безпечно через Кабінет Клієнта.

«Національний депозитарій послідовно йде шляхом впровадження цифрових технологій. Останні півроку ми активно розвиваємо онлайн-сервіси для роботи з клієнтами. З іншого боку, ми спрощуємо і процесну складову цієї взаємодії. Так, відповідно до нового Регламенту, обсяг процедур, які необхідно виконувати під час здійснення різних операцій, істотно зменшиться», – зазначив Член Правління НДУ Андрій ПОРАДА.

Слід зазначити, що оптимізація процедур взаємодії НДУ враховує зміни до Положення про провадження депозитарної діяльності (Рішення НКЦПФР №451 від 10.07.2018 р.), а також зміни до Положення про глобальний сертифікат та тимчасовий глобальний сертифікат (Рішення НКЦПФР №293 від 03.05.2018 р.).

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: