Надання банківських послуг зроблять більш прозорим

Національний банк планує вдосконалювати регуляції до банків щодо розкриття для клієнтів детальнішої інформації щодо надання банківських послуг.

Про це повідомила Перший заступник Голови НБУ Катерина РОЖКОВА під час круглого столу «Регулювання ринкової поведінки та захист прав споживачів – нові тренди на ринку фінансових послуг у 2019 році», повідомляється на офіційній сторінці регулятора у Facebook.

«Банківська система та небанківський сектор, пройшовши складний кризовий час, вже зараз переходять до стадії розвитку. Сьогодні банки разом із фінтех-компаніями забезпечують глибше проникнення фінансових послуг та їх інклюзивність. У цьому контексті ми бачимо три основні проблеми: недостатній рівень фінансової грамотності у споживачів, недостатня прозорість у наданні фінансових послуг та відсутність комплексного механізму захисту прав споживачів. Саме на подоланні цих трьох проблем ми плануємо зосередитись», – наголосила Катерина Рожкова.

За її словами, Національний банк, крім заходів із підвищення фінансової грамотності, планує вимагати від банків прозорішого розкриття інформації про власні продукти та комплексної роботи зі скаргами клієнтів.

«Сьогодні ми спостерігаємо за відновленням споживчого кредитування. Проте зі зростанням його обсягів зростає і кількість скарг, оскільки клієнти банків не завжди повною мірою розуміють кінцеву вартість наданих послуг. Це стосується не тільки кредитів, а й інших банківських продуктів. Саме тому ми зараз плануємо узгодити регуляції, які матимуть чіткіші та жорсткіші вимоги: до банків у частині розкриття інформації щодо банківських послуг; до кодексу ринкової поведінки; до стандартів корпоративного управління в рамках роботи зі споживачами. Крім регуляцій, звісно будуть і санкції за їх невиконання. До того ж ми будемо вимагати від банків імплементації стандартів організації роботи зі скаргами споживачів фінансових послуг. Це повинен бути не просто call-центр, який вирішує лише технічні питання. Це мають бути фахівці, які знають продуктовий ряд банків та справді можуть допомогти клієнту у вирішенні проблем», – додала пані Рожкова.

Національний банк також сподівається на підтримку Верховної Ради у цьому питанні завдяки ухваленню фінансових законопроектів про захист прав споживачів фінпослуг (№2456-д) та «спліт» (№2413а).

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: