Як державні органи отримуватимуть інформацію, яка містить банківську таємницю

НБУ деталізував вимоги до банків щодо розкриття інформації, яка містить банківську таємницю, інформує прес-служба регулятора.

Зокрема, Нацбанк визначив, що вимога відповідного державного органу на отримання інформації, яка містить банківську таємницю, повинна містити дані щодо:

– фізичних осіб-резидентів – прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків України або номер (та за наявності – серію) паспорта громадянина України з відміткою про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків;

– фізичних осіб-нерезидентів – прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові, номер (та за наявності – серію) паспорта;

– юридичних осіб – найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Нацбанк також уточнив, що паспорт громадянина України може бути у формі картки в електронному безконтактному носії, відповідно до вимог Закону «Про єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Зазначені норми затверджено Постановою Правління НБУ від 01.02.2019 р. №27 «Про внесення зміни до Правил зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці», яка набрала чинності з 4 лютого 2019 року.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: