НДУ переходить з паперового формату взаємодії з клієнтами до електронного

Центральний депозитарій запускає нові електронні послуги.

Як повідомляє прес-служба Нацдепозитарію, з 1 березня 2019 року НДУ ввів нові послуги сервісу «Кабінет клієнта». Наразі для отримання довідки про стан рахунку та довідки про операції можна відправити електронний запит, який буде прийнятий до виконання протягом одного дня.

НДУ продовжує роботу, спрямовану на поступовий перехід з паперового формату взаємодії з клієнтами до електронного. Для забезпечення цього процесу постійно розширюється функціонал веб-сервісу «Кабінет клієнта».

З 1 березня користувачам «Кабінету клієнта» стали доступні дві додаткові функції: «Запит на складання довідки про стан рахунку у цінних паперах емітента» та «Запит на складання довідки про операції з цінними паперами».

Відтепер клієнту не обов’язково подавати запит на отримання вказаних довідок у паперовій формі та відправляти в НДУ поштою або кур’єром. Для цього може бути використаний «Кабінет клієнта», в якому треба заповнити відповідну форму. Запит буде отриманий НДУ і прийнятий до виконання протягом одного дня. Відповідь замовнику буде надіслано також в електронній формі з електронно-цифровим підписом Національного депозитарію.

Слід нагадати, що згідно з Регламентом провадження депозитарної діяльності Центрального депозитарію цінних паперів вказані довідки надаються протягом трьох робочих днів з дати реєстрації Центральним депозитарієм запиту на складання довідки.

Нова послуга НДУ покликана зробити процедуру з надання довідок (п. 2.3.1., п. 2.3.2. згідно з Регламентом провадження депозитарної діяльності Центрального депозитарію цінних паперів) більш зручною і швидкою для клієнтів.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: