Як змінився Регламент Центрального депозитарію

З 26 квітня розпочне діяти новий Регламент Центрального депозитарію, завдяки якому ще більше бізнес-процесів буде спрощено. При цьому багато процедур вже переведені в електронний формат через Кабінет клієнта.

У повідомленні Нацдепозитарію зазначається, що новий Регламент був затверджений Рішенням Правління НДУ від 3.04.2019 р. згідно з внесенням змін до законодавства та необхідністю приведення внутрішніх документів у відповідність.

Одна зі змін стосується номінального утримувача. Технічно було створено можливість працювати з інститутом номінального утримувача. Хоча наразі в Україні його поки що немає.

Також викладено в новій редакції можливість повернення інвесторам коштів через депозитарну систему, якщо не відбувся випуск. Це захищає інвестиції у статутний капітал АТ.

Ще одна важлива зміна в Регламенті – скорочено список необхідної інформації, яку подає депозитарна установа для допуску іноземних цінних паперів до обігу в Україні. Згідно з новим Регламентом, тепер цей список складається із шести пунктів замість дванадцяти.

Окрім того, новостворені підприємства можуть не подавати офіційну довідку з банку про відкриття поточного рахунку. Тепер це відповідальність клієнта – подавати в Національний депозитарій актуальну інформацію щодо реквізитів рахунку.

Більш детально – у новій редакції Регламенту провадження депозитарної діяльності Центрального депозитарію цінних паперів

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: