Ідентифікація клієнтів банків може стати дистанційною

Національний банк працює над цифровою трансформацією банківського сектору та доступністю фінансових послуг для населення. У цьому контексті регулятор вивчає різні можливості запровадження дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів банків, йдеться на офіційній сторінці НБУ у Facebook.

«Це актуальна вимога сьогодення та дієвий важіль для створення інноваційних банківських продуктів, посилення конкуренції на банківському ринку, збільшення фінансової залученості населення», – зазначив Заступник Голови НБУ Сергій ХОЛОД під час робочої наради, що відбулася у Національному банку.

У нараді, присвяченій обговоренню дистанційних моделей ідентифікації та верифікації фізичних осіб для отримання ними фінансових послуг, взяли участь представники понад 15 українських банків.

Банкіри висловили власне бачення розвитку дистанційних моделей ідентифікації та верифікації. Вони підтримали ініціативу Національного банку з цього питання та обговорили світовий досвід імплементації подібних моделей, поділилися своїми напрацюваннями.

Учасники наради погодилися, що значним імпульсом для безпосередньої імплементації дистанційних моделей ідентифікації та верифікації може стати законодавче та нормативно-правове врегулювання цього питання, зокрема щодо необов’язковості особистої присутності клієнта банка для його ідентифікації/верифікації.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: