На страховому ринку може з’явитись омбудсмен
|Під час XIX «Міжнародного фінансового форуму» в Одесі було вперше анонсовано підготовку пілотного проекту створення страхового омбудсмена в Україні.
Про це повідомляється на офіційній сторінці Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» у Facebook.
Страховий омбудсмен стане альтернативним каналом комунікацій страхових компаній зі споживачами і, перш за все, буде намагатися примирити їх у спорах.
«Страховий омбудсмен – це не український винахід. Такі механізми успішно працюють майже у всіх країнах ЄС і сприяють побудові кращого діалогу між споживачами та страховиками. З однієї сторони, омбудсмен приймає неупереджені, рекомендаційні рішення, яким довіряють саме споживачі. А з іншого, він сприяє поступовій зміні бізнес-підходів самих страхових компаній, покращуються взаємодія зі споживачами i безпосередньо робота зі скаргами», – наголосила Радник з питань захисту прав споживачів фінансових послуг Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» Тетяна БУРАК.
Вона також звернула увагу на те, що дуже важливою функцією омбудсмена є попередження необґрунтованих скарг споживачів, зменшення позовів до суду та якісне інформування українців, їхня просвіта.
Опитування Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» щодо практик врегулювання скарг споживачів страхових послуг (проводилось у березні-травні 2019 року), показало: 55% страховиків вважають, що страховий омбудсмен може бути корисний ринку.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: