Як НБУ реагуватиме на порушення фінустановами ринкової поведінки

Регулятор роз’яснив деякі питання захисту прав споживачів фінансових послуг.

Як зазначається на офіційній сторінці НБУ у Facebook, споживачі фінпослуг скаржаться до Національного банку не тільки на нав’язування послуг та приховані відсотки. Близько 10% скарг стосуються низької якості обслуговування з боку фінансової установи.

Споживачі повідомляють, наприклад, що установа не відповідає на їхні скарги, персонал не надає вичерпних пояснень щодо послуг, а інколи взагалі грубо відповідає на запитання.

У НБУ зауважують, що такі ситуації вважатимуться порушенням принципів ринкової поведінки. На відміну від випадків грубіших порушень, передбачених законодавством, заходи впливу застосовуватися не будуть. Але Нацбанк буде враховувати такі ситуації, аналізуючи ризиковості банку для цілей нагляду за ринкової поведінкою.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: