Які вимоги отримують банки для захисту прав споживачів фінпослуг

Національний банк планує встановити нові вимоги до банків щодо реклами, договорів, розкриття інформації про мікрокредити, до уникнення нечесних практик та до роботи зі зверненнями громадян, повідомляється на офіційній сторінці регулятора у Facebook.

Ці нові вимоги будуть ухвалені для запровадження захисту прав споживачів фінансових послуг до кінця 2019 року та упродовж 2020 року.

Національний банк розуміє, що банкам потрібен час, щоб привести роботу у відповідність до нових вимог. Тому НБУ заздалегідь публікує орієнтовний графік, коли такі нововведення будуть ухвалені.

Нещодавно регулятор опублікував перші вимоги до банків – до розкриття повної інформації про послуги у рекламі та на сайтах. Вони набудуть чинності упродовж трьох-шести місяців.

Більш детально – у Вимогах до банків для захисту прав споживачів фінансових послуг

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: