Які вимоги отримують банки для захисту прав споживачів фінпослуг
|Національний банк планує встановити нові вимоги до банків щодо реклами, договорів, розкриття інформації про мікрокредити, до уникнення нечесних практик та до роботи зі зверненнями громадян, повідомляється на офіційній сторінці регулятора у Facebook.
Ці нові вимоги будуть ухвалені для запровадження захисту прав споживачів фінансових послуг до кінця 2019 року та упродовж 2020 року.
Національний банк розуміє, що банкам потрібен час, щоб привести роботу у відповідність до нових вимог. Тому НБУ заздалегідь публікує орієнтовний графік, коли такі нововведення будуть ухвалені.
Нещодавно регулятор опублікував перші вимоги до банків – до розкриття повної інформації про послуги у рекламі та на сайтах. Вони набудуть чинності упродовж трьох-шести місяців.
Більш детально – у Вимогах до банків для захисту прав споживачів фінансових послуг
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: