Нацдепозитарій оновлює свої сервіси

Про це йдеться у повідомленнях НДУ.

Зокрема, Національний депозитарій розширив можливості web-сервісу «Кабінет клієнта», враховуючи побажання та потреби своїх клієнтів.

Як повідомляє прес-служба НДУ, з 7.12.2019 р. Кабінет клієнта Центрального депозитарію почав підтримувати ключі всіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.

Оновлення системи пройшло успішно, і на сьогодні клієнти НДУ вже оформляють глобальні сертифікати, тимчасові глобальні сертифікати, розпорядження на складання реєстрів/переліків/інформаційних довідок на підставі реєстру, довідки щодо стану рахунків/операцій по рахунках.

Крім того, оскільки не всі КЕП потребують встановлення окремого програмного забезпечення чи додаткового програмного продукту, відтепер відправити документ до Центрального депозитарію можна й з мобільного телефону.

Крім того, оновлено систему формування адміністративних даних Депозитарної установи до НКЦПФР. Доступне доопрацювання квартальної звітності Депозитарної установи. Для формування квартального звіту потрібно:

– обрати тип звіту «Квартальна звітність Депозитарної установи»;

– обрати період – останній день потрібного кварталу.

Для спрощення процедури контролю за виконанням Центральним депозитарієм розпоряджень на складання реєстрів/переліків власників цінних паперів, а також довідок на основі реєстрів, НДУ запровадив новий Сервіс перевірки статусів таких розпоряджень.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: