НДУ підвищуватиме оперативність та ефективність роботи з клієнтами

Наприкінці 2019 року Національним депозитарієм України було проведено щорічне опитування клієнтів з приводу якості обслуговування для виявлення проблем та побажань щодо модернізації НДУ.

Як зазначається у повідомленні НДУ, минулий рік був для Центрального депозитарію ювілейним роком, роком реформ та глобальних змін. Нацдепозитарій замінив програмне забезпечення DEPEND, розширив функціонал веб-сервісу «Кабінет клієнта», отримав допуски для нових фінансових інструментів до обігу на території України, створив нові сервіси перевірки статусів розпоряджень, почав підтримувати ключі інших центрів сертифікації ключів, спростив та зменшив Регламент.

Спеціалісти Центрального депозитарію проводили семінари, навчання, тестування, здійснили разом з учасниками ринку міграцію даних.

За результатами опитування НДУ отримав багато позитивних відгуків та побажань. Так, оцінка рівня обслуговування та компетентності його фахівців була дуже високою: 92% клієнтів, які взяли участь в опитувані, задоволені роботою Нацдепозитарія. Для порівняння, у 2018 році цей показник складав 87%.

Разом із тим, за результатами опитування НДУ з’ясував, що при високих оцінках якості його фахівців та контакт-центру, веб-сервіси потребують удосконалення. Також неможливо оминути той факт, що порівняно з попереднім опитуванням, оцінка компетентності фахівців та їх зацікавленості у вирішенні питань зросла на 4%. Крім того, 87% опитаних вважають Регламент і Правила НДУ зрозумілими та детальними.

З урахуванням всіх зауважень та побажань НДУ приступає до повного оновлення веб-сайту та веб-сервісів. Вже на початку 2020 року Центральним депозитарієм здійснено розширення функціоналу web-сервісу «Кабінет клієнта». Клієнти Центрального депозитарію в «Кабінеті клієнта» отримали можливість подання розпоряджень на виконання облікових операції переказу цінних паперів у формі електронного документа.

«На 2020 рік ми поставили собі багато завдань щодо зміни сайту, попереду багато планів по розширенню можливостей та розвитку веб-сервісу «Кабінет клієнта». Це дозволить оперативніше вирішувати проблеми клієнтів у режимі online, підвищить оперативність та ефективність роботи з нашими клієнтами. Тому завжди будемо вдячні за пропозиції по використанню існуючого функціоналу та зауваження щодо нашої роботи», – зазначила Ольга БАЖИНОВА, Начальник управління клієнтського сервісу НДУ.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: