Національний депозитарій удосконалив сервіс «Кабінет клієнта»

Про це йдеться у повідомленні на офіційній сторінці НДУ у Facebook.

Зокрема, у ньому зазначається, що з початку поточного тижня на web-cервісі Центрального депозитарію «Кабінет Клієнта» (https://my.csd.ua) стало зручніше та оперативніше подавати наступні типи повідомлень:

– розпорядження про виплату доходів (сум погашення) за цінними паперами;

– розпорядження про направлення повідомлення через депозитарну систему України (ДСУ);

– продовження операційного дня/відміна продовження операційного дня;

– повідомлення про отримання документів щодо сквіз-аута;

– розпорядження на відміну розпорядження.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: