Модернізована депозитарна система працює у безперервному режимі

В умовах карантину Національний депозитарій продовжує забезпечення безперервності надання своїх сервісів, інформує прес-служба НДУ.

Протягом року Національний депозитарій активно працював над удосконаленням та модернізацією онлайн послуг для клієнтів. Зокрема, було розширено функціональні можливості web-сервісу «Кабінет Клієнта», що наразі надає такі переваги для клієнтів:

– відсутність необхідності особистого подання документів для проведення депозитарної операції та отримання документів (електронний документообіг);

 – цілодобовий доступ до особистого кабінету для перегляду даних та відслідковування статусу опрацювання документів (онлайн перевірка статусу заяви);

– окремі лінії підтримки «Кабінету клієнта» по технічним питанням та питанням, які пов’язані з депозитарною діяльністю;

– безпечність у використанні – подвійна авторизація з використанням ЕЦП.

НДУ значно спростив процедури контролю за виконанням Центральним депозитарієм розпоряджень на складання реєстрів/переліків власників цінних паперів, а також довідок на основі реєстрів, запровадивши новий онлайн Сервіс перевірки статусів таких розпоряджень.

Ще у вересні 2019 року було введено в промислову експлуатацію нове програмне забезпечення Центрального депозитарію – DEPEND Q. Нова IT-платформа запровадила в українську практику депозитарного обліку технології, які використовуються на розвинених європейських ринках цінних паперів.

Крім того, були проведені роботи, направлені на модернізацію технічної складової інфраструктури НДУ. Здійснено закупівлю та налаштування серверного обладнання для посилення потужностей, модернізації центрів обробки даних Центрального депозитарію. Наслідком реалізації цього проекту стало підвищення відмовостійкості системи, надійності та захищеності інфраструктури Нацдепозитарію, підвищення швидкості роботи операційних систем.

Наразі НДУ дбає про те, щоб за будь-яких умов робота системи депозитарного обліку цінних паперів в Україні була на належному рівні та продовжує працювати у напряму вдосконалення сервісів для своїх клієнтів.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: