Клієнти НДУ отримали нову систему підтримки HelpDesk

Щороку Центральний депозитарій проводить опитування серед клієнтів з приводу якості обслуговування для виявлення напрямів удосконалення та побажань щодо модернізації послуг та способів взаємодії з ЦД, інформує його прес-служба. За результатами цьогорічного опитування, значну увагу з боку клієнтів було приділено важливості існування якомога більшої кількості каналів зв’язку зі спеціалістами ЦД. 

Зручність та автоматизація взаємодії з клієнтами – один з найважливіших напрямів у роботі Центрального депозитарію. Тому, дослухаючись до побажань клієнтів, ще на початку травня НДУ запровадив новий сервіс зовнішньої підтримки клієнтів – HelpDesk, що забезпечує швидку фіксацію звернень та оперативне надання відповіді спеціалістами ЦД. Вже за три тижні роботи сервісу спеціалістами Центрального депозитарію було вирішено більше ніж 200 запитів від клієнтів.

Нова система підтримки клієнтів HelpDesk має такі переваги.

Зменшення часу реагування на клієнтські запити. HelpDesk дозволяє систематизувати та розподіляти всі звернення клієнтів. Спеціалісти ЦД перебувають на прямому зв’язку з клієнтами та своєчасно реагують на всі питання або пропозиції.

Клієнти звертаються будь-яким зручним способом. Як і раніше, за будь-яких питань клієнти мають змогу звертатися до ЦД за вже звичними e-mail адресами підтримки або на централізований e-mail.

Клієнти швидше отримують рішення своєї проблеми. Всі отриманні запити від клієнтів розподіляються до відповідного підрозділу, що забезпечує швидке надходження на опрацювання спеціалістом ЦД.

«Запровадження сервісу HelpDesk допоможе підвищити ефективність роботи зі зверненнями клієнтів, дозволить забезпечити якісний розподіл листів-запитів необхідному спеціалісту ЦД. Заявці клієнта буде присвоєно номер та призначений виконавець, який допоможе вирішити його питання. Для нас це є додатковим способом отримати зворотній зв’язок від клієнтів, зрозуміти, наскільки вони задоволенні нашими послугами та що саме потрібно покращити чи змінити» – зазначає Ольга БАЖИНОВА, Начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «НДУ».

Наразі Центральним депозитарієм проводиться тестування сервісу та активно приймаються коментарі та відгуки від клієнтів щодо його роботи.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: