У пілотному режимі розпочав роботу сервіс «ФінСкарга»
|Громадяни відтепер зможуть безкоштовно залишити звернення на національній платформі медіації скарг споживачів фінансових послуг. Про це йдеться у повідомленні Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору».
Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній (UAFIC) анонсувала запуск пілоту платформи медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга», яка реалізується UAFIC в рамках гранта, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору». Відтепер сервісом безкоштовно зможуть скористатися всі громадяни України, що мають намір поскаржитися на порушення своїх прав у сфері фінансових послуг. Пілотний проект надасть можливість поскаржитись на банк або мікрофінансову організацію (МФО).
«Мета цього проекту – впровадити добровільний механізм врегулювання скарг на фінансовому ринку та допомогти громадянам відстояти свої права як споживачів фінансових послуг. Сьогодні ми спостерігаємо дуже багато порушень з боку фінансових установ. Вже у вересні ми очікуємо, що платформа отримає 500 звернень від громадян та сприятиме розв’язанню їхніх проблемних питань з банками, МФО або колекторськими компаніями. Кожен може залишити свою скаргу на платформі і бути впевненим, що вона буде передана для розгляду у відповідну фінансову установу. Якщо ж остання не зможе допомогти своєму клієнтові, скарга буде розглядатися регулятором і може дійти до суду», – зазначив Голова правління UAFIC Ростислав ДЮК.
Платформу вже підтримали 25 гравців ринку: 7 банків та 18 МФО. Наразі ведуться переговори з десятьма майбутніми учасниками «ФінСкарги».
Планується, що повноцінно платформа запрацює у листопаді 2020 року. Сервіс буде доступний для використання онлайн з будь-яких пристроїв. Офіційний старт платформи – наприкінці 2020 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: