На що скаржаться споживачі фінансових послуг

Фахівці Національної платформи скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга» проаналізували перші 100 звернень громадян. Про це йдеться у прес-релізі проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» та UAFIC

Усього, станом на 17 вересня 2020 року, отримано понад 150 скарг на фінансові установи.

Найчастіше зі скаргами звертаються чоловіки – 55%.

Найбільша кількість звернень на платформу надійшла з Харківської області – 17%, Київської області – 16% та міста Києва –16 %. П’ятірку найактивніших регіонів замикають Одещина – 11% та Дніпровщина – 7%.

Українці менше скаржаться на банки, більшість звернень стосується порушень з боку мікрофінансових організацій. Так, на платформі 28% скарг припадають на банки та 72% – на фінансові компанії. За видом продуктів розподіл звернень виглядає таким чином: кредит готівкою – 89%, кредитні картки – 11%.

Загалом громадяни звернулись до платформи з 21 проблемою з 70 запропонованих у довіднику платформи.

ТОП-5 проблем з отриманих звернень:

– Вчинення неправомірних дій, спрямованих на повернення заборгованості – 30%.

– Вчинення неправомірних дій, спрямованих на повернення кредиту, який я не брав – 26%.

– Відмова у реструктуризації боргу – 14%.

– Установа дзвонить через кредит незнайомої людини – 5%.

– Картковий продукт – 4%.

– Інше – 4%.

Таким чином, майже третина скарг (31%) належить до неправомірної роботи колекторів.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: