Найкрупніші акціонерні товариства України проводять загальні збори дистанційно

Нова система НДУ «Кабінет Зборів» успішно пройшла перевірку на надійність.

У повідомленні Національного депозитарію зазначається, що «Кабінет Зборів» – новий сервіс, розроблений командою НДУ, ще раз засвідчив свою надійність у використанні через проведення загальних зборів для одного з найкрупніших за кількістю акціонерів товариств в Україні.

11 вересня 2020 року «Райффайзен Банк Аваль» провів річні загальні збори акціонерів дистанційно за допомогою web-сервісу «Кабінет Зборів». «Райффайзен Банк Аваль» є найбільшим українським банком з іноземним капіталом, акціями якого володіють понад 100 тис. акціонерів.

Рішення про проведення зборів банку з такою значною кількістю акціонерів, дистанційно з використанням нового сервісу «Кабінет Зборів» свідчить про довіру до технологічних рішень, запроваджених НДУ, та є гарантією їх надійності.

«Розуміючи, що кількість голосуючих акціонерів банку складає понад чотири тисячі, ми були впевнені, що створена нами система успішно впорається з таким навантаженням, адже ми вже маємо значний досвід впровадження нових систем у масштабах країни. До цього, сервіс «Кабінет Зборів» було побудовано на базі вже існуючих рішень, якими з впевненістю користуються тисячі наших клієнтів», – повідомив Голова Правління НДУ Міндаугас БАКАС.

«Банк успішно провів річні загальні збори акціонерів дистанційно, в черговий раз продемонструвавши високий рівень вміння реагування на виклики в умовах карантину. Було певне хвилювання, адже це був перший досвід не тільки для нас, але і для Центрального Депозитарію: 80 депозитарних установ, які обслуговують понад 110 тисяч акціонерів банку, – це дуже вагомий виклик. При законодавчо стислих термінах опрацювання такого масиву інформації вимагало від фахівців ЦД уважності та оперативності. З приємністю відмічаємо, що створена нова система та фах працівників ЦД на всіх рівнях проходження нової процедури дозволили провести наші збори вчасно та якісно. Діджиталізація є сучасним світовим трендом, та Україна не є виключенням. Впровадження цифрових стратегій в нашому банку та використання подібних онлайн інструментів покращує якість взаємодії з нашими клієнтами та іншими учасниками фондового ринку», – зазначила Директор Департаменту виконавчого управління та комунікацій «Райффайзен Банк Аваль» Наталія МАРЧЕНКО.

Слід нагадати, що web-сервіс «Кабінет Клієнта» було запущено в експлуатацію в травні 2020 року, що надало змогу клієнтам НДУ скористатися послугою із дистанційного проведення загальних зборів, відповідно до Рішення НКЦПФР від 16.04.2020 р. №196, яким затверджено Тимчасовий порядок.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: