Як фінансова установа може дистанційно верифікувати клієнта

Дистанційні методи верифікації клієнтів потрібні, щоб фінансову послугу можна було отримати з мінімумом часу та документів, йдеться на офіційній сторінці НБУ у Facebook.

На зустрічі Департаменту фінансового моніторингу НБУ з фінансовими компаніями, які надають послуги з кредитування, обговорювалися питання, як фінансова установа може дистанційно верифікувати клієнта та як зробити такі процедури зручнішими для клієнтів.

Нещодавно фінансові установи отримали відразу декілька різних інструментів для дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів. Це – кваліфікований електронний підпис (КЕП) клієнта, відеотрансляція, зчитування даних із ID документів, данні із Бюро кредитних історій, шерінг е-паспорту через мобільний застосунок «Дія», система BankID НБУ.

Українці все частіше використовують електронні методи ідентифікації для дистанційного оформлення кредитної угоди. За дев’ять місяців 2020 року в системі BankID НБУ відбулося майже 4,2 млн. успішних ідентифікацій.

Національний банк завжди у діалозі з ринком, готовий обговорювати та шукати спільні рішення. Регулятор розгляне всі отримані від фінансових компаній пропозиції для можливого впровадження нових механізмів дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: