Нацдепозитарій підвищує ефективність обслуговування клієнтів

Веб-сервіс НДУ «Кабінет Клієнта» стає більш інформативним для емітентів, йдеться на офіційній сторінці Нацдепозитарія у Facebook.

Команда НДУ намагається зробити свій онлайн-сервіс «Кабінет Клієнта» зручним у користуванні для клієнтів.

При цьому враховуються побажання та зауваження клієнтів, аналізуються найчастіші помилки, що виникають при подачі розпоряджень та причини, з яких розпорядження не приймається до виконання.

Нещодавно у веб-сервісі «Кабінет Клієнта» було додано інформацію щодо наявного поточного авансу на рахунку клієнта та оплати за попередній день. Крім того, розпоряднику рахунком буде відображатись попередження, що термін дії повноважень спливає.

Це стане нагадуванням про необхідність оновлення даних у Центральному депозитарії та дозволить зробити все вчасно.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: