Як НБУ обиратиме тимчасових адміністраторів для небанківських фінустанов

Національний банк затвердив порядок сертифікації осіб на право здійснення тимчасової адміністрації небанківської фінансової установи, інформує прес-служба регулятора.

Таке рішення дозволить залучити як тимчасових адміністраторів виключно тих осіб, які мають високі професійні та моральні якості, бездоганну ділову репутацію, економічну чи юридичну освіту та досвід, необхідний для виконання відповідних функцій.

До небанківської фінустанови може бути застосований захід впливу у вигляді відсторонення керівництва та призначення тимчасового адміністратора. Такий захід буде застосовуватися виключно до страховиків та кредитних спілок, зважаючи на пропорційність нагляду Нацбанку.

У новому Положенні НБУ визначив:

– вимоги до документів, що подаються для отримання сертифікату;

– строки та порядок розгляду документів, а також порядок прийняття Національним банком рішень щодо сертифікації;

– вимоги до професійної придатності та ділової репутації осіб, які мають намір отримати сертифікат;

– виключний перелік підстав для відмови у видачі сертифіката та його анулювання, зокрема за ініціативою регулятора.

Розгляд пакетів документів та видача Національним банком сертифікатів безоплатні.

Відповідні норми передбачені Постановою Правління НБУ №162 від 21 грудня 2020 року «Про затвердження Положення про сертифікацію осібна право здійснення тимчасової адміністрації небанківської фінансової установи», яка набрала чинності з 23 грудня 2020 року.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: