Як Розрахунковий центр взаємодіятиме з клієнтами в якості небанківської установи

Реалізація Плану трансформації ПАТ «Розрахунковий центр» у сучасну небанківську клірингову установу рухається вперед, йдеться у повідомленні РЦ.

У ньому, зокрема, зазначається, що базуючи свою діяльність на принципах тісної комунікації та взаємодії, плідної співпраці зі своїми клієнтами та контрагентами, Розрахунковий центр інформує їх про усі події на шляху його перетворень.

Наразі РЦ оприлюднив Схему взаємодії ПАТ «Розрахунковий центр», як небанківської клірингової установи, з клієнтами, депозитаріями, банками, яка була розроблена фахівцями Розрахункового центру в рамках виконання Плану трансформації ПАТ «Розрахунковий центр» у сучасну небанківську клірингову установу.

Вона передбачає дванадцять кроків такої взаємодії та наочно демонструє їх конкретну реалізацію на практиці.

Більш детально – у Схемі взаємодії ПАТ «Розрахунковий центр», як небанківської клірингової установи, з клієнтами, депозитаріями, банками

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: