Як клієнти НДУ оцінюють його роботу

Наприкінці 2020 року Національним депозитарієм було проведено щорічне опитування клієнтів щодо якості обслуговування та виявлення проблем і побажань для ефективної та комфортної взаємодії.

Як повідомляє прес-служба НДУ, оцінка його роботи допомагає досліджувати та відстежувати динаміку задоволеності клієнтів упродовж року. Це дозволяє визначити ефективність зусиль із підвищення якості обслуговування і сфокусуватися на тих компонентах обслуговування, які вимагають удосконалення.

Упродовж минулого року Центральним депозитарієм був впроваджений новий сервіс зовнішньої підтримки клієнтів – HelpDesk, створені додаткові канали комунікації з клієнтами за допомогою інформування через соціальні мережі та розширено функціонал web-сервісу «Кабінет Клієнта». Крім того, на сайті НДУ було реалізовано онлайн-сервіси з перевірки статусу виконання всіх розпоряджень та запитів клієнтів, отримання актів про надання послуг. Торік Центральний депозитарій розробив та впровадив нові послуги, продовжував удосконалювати свої продукти для того, щоб максимально підвищити якість сервісу для клієнтів.

За результатами щорічного опитування у підтвердження ефективності своєї роботи НДУ отримав більше зворотного зв’язку та схвальних відгуків від клієнтів у порівнянні з минулими роками. НДУ отримав велику кількість позитивних відгуків щодо продуктивності та організованості роботи контакт-центру. Рівень обслуговування та компетентності його фахівців був оцінений дуже високо, 95% клієнтів, які взяли участь в опитуванні, виявилися задоволеними. Також Нацдпозитарій отримав побажання від клієнтів, на які слід звернути увагу. Окремо клієнти висловили побажання щодо зменшення кількості паперових документів та розвитку електронних документів з використанням КЕП, вдосконалення сайту та створення можливості з виконання адміністративних операцій через web-сервісу «Кабінет Клієнта».

Крім того, клієнти звернули увагу на необхідність збільшення кількості навчальних семінарів/вебінарів з таких тем, як дистанційні збори, операції з іноземними цінними паперами, виплата дивідендів, процедура деномінації ЦП та зміни в законодавстві депозитарної діяльності.

«У 2020 році ми отримали майже вдвічі більше зворотного зв’язку від наших клієнтів. Це, в першу чергу, допомагає розвивати наші сервіси, виявляти проблемні місця, побажання клієнтів та за рік ставати кращими. Клієнти високо оцінили компетенцію наших фахівців, зокрема відмітили зацікавленість з боку команди НДУ у вирішенні їх питань. За попередній рік ми значно збільшили функціонал web-сервісу «Кабінет клієнта», як наслідок, оцінка зручності користування сервісом клієнтами зросла на 7%. За таким позитивним результатом стоїть велика робота всієї команди Центрального депозитарію. Однак ми і зафіксували те, над чим будемо працювати в 2021 році, щоб наша взаємодія з клієнтами була ефективною та зручнішою.

Наразі на цей рік ми будемо намагатися покращити електронну взаємодію з клієнтами через web-сервіс «Кабінет Клієнта», ініціювати законодавчі зміни щодо E-vote, впроваджувати нові послуги, працювати над змінами офіційного сайту та проблемними точками при отриманні наших послуг. Наші спеціалісти завжди готові допомогти, тому пропонуємо користуватися новим сервісом поштової підтримки HelpDesk (helpdesk@csd.ua), щоб оперативно вирішувати свої питання», – прокоментувала Ольга БАЖИНОВА, Начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «НДУ».

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: