НДУ поглиблює дистанційну взаємодію зі своїми клієнтами

За 2020 рік через веб-сервіс НДУ «Кабінет Клієнта» було подано 28237 документів в електронному вигляді, що на 130% більше ніж у 2019 році. Про це йдеться на офіційній сторінці Нацдепозитарію у Facebook.

«Кабінет Клієнта» – зручний та надійний онлайн сервіс для дистанційної взаємодії з НДУ, що розпочав свою роботу ще в 2017 році.

Сьогодні все більше наших клієнтів надають перевагу застосуванню електронних технологій та відмовляються від застарілої паперової взаємодії.

Щоразу при використанні сервісу клієнти отримують:

– зменшення паперового документообігу;

– економію часу та коштів;

– спрощення та скорочення процедури подання та обробки документів;

– гарантію надійності за захищеності інформації;

– цілодобовий доступ до власного кабінету для перегляду даних.

Слід зазначити, що торік кількість розпоряджень на складання реєстрів/переліків власників цінних паперів, поданих через «Кабінет клієнта» НДУ, збільшилась на 76% до 15129, кількість розпоряджень на депонування глобального та тимчасового глобального сертифікату – на 51% до 977, а кількість користувачів цього веб-сервісу – на 24% до 3983.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: