Майбутнє банківського сектору за інтегрованими банками

Поточний момент можна назвати поворотним у розвитку роздрібних банківських послуг, йдеться у дослідженні компанії KPMG «Майбутнє роздрібних банківських послуг».

Як зазначається у ньому, банківська галузь пристосовується до наслідків кризи і будує плани на майбутнє в абсолютно інших умовах. Банкам доводиться враховувати безліч чинників – починаючи з нових моделей поведінки клієнтів й економічної нестабільності, більш жорсткої конкуренції та закінчуючи тиском регуляторів і появою революційних технологій.

Однак, незважаючи на труднощі, зміни несуть з собою і можливості. Ті банки, які зможуть запропонувати унікальні послуги, поставивши клієнта на перше місце і дійсно інтегрувавши всі внутрішні процеси, забезпечать собі значні конкурентні переваги. Таким чином, майбутнє банківського сектору, насамперед, слід пов’язувати з розвитком інтегрованих банків (Connected Enterprise).

Зазначені тенденції не є новими, але вони стали більш актуальними у зв’язку з останньою кризою. Банки ще раніше почали вкладати значні кошти в розвиток штучного інтелекту і нові технології для поліпшення клієнтського досвіду. Зростаюча кількість інноваційних компаній із сектора фінансових технологій і технологічних гігантів підвищує планку очікувань клієнтів. Зараз ставки навіть ще вище. Уже помітний значний відрив провідних клієнтоорієнтованих банків, які демонструють лідерство за цілою низкою параметрів, критично важливих для цифрової трансформації.

Дослідження показує, що цей відрив може ще збільшитися, особливо під впливом кризи. Для того, щоб бути успішними, потрібно більше уваги і майстерності – недостатньо буде просто купити і впровадити нові технології. Важливе значення матиме правильна розстановка пріоритетів: формування якісного клієнтського досвіду, відведення інноваціям центральної ролі при розробці і обслуговуванні продуктів, створення екосистеми з партнерами для прискорення впровадження рішень і підвищення гнучкості при збереженні головної мети – досягнення високих результатів для клієнтів.

Перетворення в інтегрований банк зажадає відповідальності і рішучості. Але зараз це важливо, як ніколи раніше, це ключ до того, щоб підвищити якість клієнтського досвіду, який лежить в основі всього майбутнього успіху.

Більш детально – в дослідженні KPMG

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: