Акціонерні товариства проводять загальні збори дистанційно

НДУ підбив підсумки найактивнішого періоду проведення річних загальних зборів акціонерів.

Як зазначається у повідомленні на офіційній сторінці Нацдепозитарія у Facebook, НДУ створює нові онлайн послуги, які дозволяють максимально спростити взаємодію з клієнтами. Як результат ефективності такої роботи – вже понад 70% клієнтів НДУ перейшли на використання онлайн сервісу «Кабінет Клієнта» та відмовились від застарілої паперової форми подання розпоряджень.

За березень-квітень 2021 року було проведено 79 дистанційних загальних зборів акціонерів, а в цілому з моменту запуску сервісу «Кабінет клієнта» – 145.

При цьому через депозитарну систему власниками цінних паперів направлено 267 повідомлень, опрацьовано 8401 розпоряджень на формування реєстрів/переліків через сервіс «Кабінет клієнта», а також видано 9117 реєстрів.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: