Як запобігти неплатоспроможності страхових компаній

Експерти ЛСОУ звертають увагу на неврегульованість процедури банкрутства страхових компаній з точки зору належного рівня захисту прав споживачів.

Так, у ході II Форуму з реструктуризації та банкрутства Директор департаменту нормативно-правового та аналітичного забезпечення Ліги страхових організацій України Сергій Тарасов проаналізував проблемні аспекти гарантування виконання страховими компаніями України своїх зобов’язань, повідомляє прес-служба ЛСОУ.

Зокрема, він розповів про законодавчі та економічні основи діяльності страхових компаній, механізми гарантування виконання зобов’язань за договорами страхування та акцентував увагу учасників форуму на необхідних законодавчих змінах, зазначивши при цьому, що процедура банкрутства страхових компаній не врегульована з точки зору належного рівня захисту прав споживачів.

Серед основних напрямків підвищення надійності страхових компаній Сергій Тарасов назвав такі:

– вдосконалення державного регулювання і нагляду;

– підвищення капіталізації, покращення якості активів страховиків;

– вдосконалення стандартів якості корпоративного управління;

– підвищення ролі об’єднань та саморегулівних організацій.

«Необхідно координувати зусилля, наполегливо створювати умови і стимули для запобігання та упередження виникнення неплатоспроможності страхових організацій. Це допоможе зберегти довіру і дасть поштовх до реалізації потужного потенціалу галузі страхування для економіки держави», – вважає Сергій Тарасов.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: