Як працює Відділ обслуговування фінансових установ НБУ

На черговому засіданні Цільової команди реформ був розглянутий проект створення Нацбанком Відділу обслуговування фінансових установ (Customer service).

Як зазначається на офіційній сторінці НБУ у Facebook, у засіданні взяли участь представники Національного банку, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Міністерства фінансів, Української федерації убезпечення, а також фахові експерти.

Представники проектної команди Національного банку розповіли про те, як реалізовувався проект та навіщо це було зроблено. Вони нагадали, що активна фаза роботи була розпочата наприкінці минулого року. Проектна команда дослідила іноземний досвід з обслуговування учасників ринку, зокрема центральних банків Литви та Німеччини.

Єдиний відділ обслуговування учасників фінансового ринку Національним банком вибудовує взаємовідносини з клієнтами на єдиних засадах та ринкових принципах, що має свідчити про прагнення регулятора стати клієнтоорієнтованим.

За даними НБУ, за неповний місяць роботи Відділ отримав та обробив понад 130 пакетів документів від фінансових установ на надання різноманітних послуг від Національного банку. Наразі до функціоналу Відділу обслуговування фінансових установ НБУ входить близько 70% послуг, які надає центральний банк. Це, зокрема, здійснення операцій на міжбанківській валютній біржі та фондовому ринку, інформаційні послуги, підключення до Системи електронних платежів НБУ та інше. У майбутньому планується консолідувати всі послуги Нацбанку в рамках роботи цього відділу.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: