Українські стартапи у 2017 році залучили майже $2 млн. інвестицій

Цей рік став одним із «найбагатших» на успішні краудфандінгові кампанії в історії українських стартапів.

Згідно з даними Української Асоціації венчурного і приватного капіталу (UVCA), вітчизняні стартапи все частіше виходять на краудфандінгові платформи, в тому числі Kickstarter та Indiegogo.

Їх мета – пошук перших клієнтів і замовлень, додатковий PR і аналіз ринку. При цьому є й більш досвідчені проекти, які мають в «запасі» кілька успішних кампаній для збору коштів.

За перші сім місяців 2017 року було запущено 35 кампаній на Kickstarter і Indiegogo – найбільш популярних світових краудфандінгових платформах.

Важливо відзначити, що значна частина проектів (83%) успішно зібрали необхідні суми. Станом на середину серпня 2017 року українські інновації зібрали $1,8 млн., що в чотири рази більше загальної початкової мети.

Kickstarter – більш популярний серед українських розробників, 27 кампаній (77% з усіх проектів) були запущені саме на цій платформі в 2017 році. У свою чергу Indiegogo використовують в якості додаткового каналу для збору коштів. Так, наприклад, деякі стартапи практикували паралельний запуск промокампаній відразу на двох платформах.

«Відповідно до щорічного огляду інвестиційного ринку від UVCA – в 2016 більшість стартапів отримали інвестиції на посівній стадії. Краудфандінгові платформи – чудова альтернатива для продуктів на більш ранній стадії. Крім того, успіх кампанії стане додатковим аргументом при наступних переговорах з потенційними інвесторами», – зазначила Виконавчий директор UVCA Ольга АФАНАСЬЄВА.

У свою чергу Голова дослідницького комітету UVCA Маріанна ЯРОШ підкреслила: «Очевидно, що проекти ретельніше готуються до виходу на краудфандінгові платформи: заздалегідь продумують PR стратегії і роботу з майбутніми backers».

Як зауважують в UVCA, на жаль, не завжди є можливість визначити «причетність» проекту до України, адже майже половина проектів вказує своїм місцем розташування США. Це пов’язано з їх націленістю на глобальний ринок. Але останнім часом все частіше можна зустріти українські міста в описі проектів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: