НБУ оцінив ефективність відділу обслуговування фінансових установ

Регулятор провів зовнішнє опитування клієнтів відділу обслуговування фінансових установ, створеного у червні поточного року.

Як повідомляється на офіційній сторінці НБУ у Facebook, дане опитування здійснювалося за методологією «таємного покупця» у співпраці з Незалежною асоціацією банків України з метою отримання незалежної оцінки діяльності цього відділу. У результаті, якість роботи відділу отримала схвальну оцінку: середній бал опитування становив 4,67 із 5 можливих. При цьому клієнти оцінили рівень ввічливості персоналу відділу – 97% із можливих 100%, рівень знання питань співробітниками – 87%, загальне задоволення від спілкування з ними – 93%.

Аналіз статистики звернень до відділу обслуговування фінансових установ за три місяці (з червня по вересень цього року) свідчить, що зі 697 звернень найбільш популярними є наступні послуги Нацбанку:

– оформлення генеральних кредитних договорів та генеральних договорів РЕПО – 305 звернень;

– заява на приєднання до Єдиного договору банківського обслуговування – 246 звернень;

– консультування щодо загальних питань щодо нормативних актів НБУ, ліквідованих банків та звернення фізичних осіб – 74 звернення;

– консультування щодо ведення кореспондентських рахунків – 42 звернення;

– приєднання до електронної пошти НБУ – 10 звернень.

Слід нагадати, що відділ обслуговування фінансових установ входить до складу операційного департаменту НБУ. Він надає банкам та небанківським фінансовим установам послуги щодо:

– перевірки комплектності документів, поданих банком/небанківською фінансовою установою, повноважень підписантів;

– укладання типових угод, договорів за зразками та їх супроводження (внесення змін, тощо);

– листування, інформування щодо підключення до послуги/прийняття запиту в роботу, статусу запиту;

– надання консультацій щодо послуг, які надає Національний банк, та приєднання до Єдиного договору банківського обслуговування;

– координації діяльності НБУ щодо надання послуг згідно Єдиного договору банківського обслуговування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: