Як функціонуватиме Кредитний реєстр НБУ

Національний банк визначив організаційно-правові засади функціонування Кредитного реєстру на виконання Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо створення та ведення Кредитного реєстру Національного банку України та вдосконалення процесів управління кредитними ризиками банків», передає прес-служба НБУ.

Зокрема, визначено порядок:

– надання банком та Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (щодо неплатоспроможних або ліквідованих банків) інформації до Кредитного реєстру та видалення інформації з Кредитного реєстру;

– отримання інформації з Кредитного реєстру банками, а також фізичними і юридичними особами;

– ведення реєстру запитів банків/заяв фізичних або юридичних осіб до Кредитного реєстру.

Це передбачено Постановою Правління НБУ від 4 травня 2018 року №50 Про затвердження Положення про Кредитний реєстр Національного банку України, яка набрала чинності з 6 травня 2018 року.

Кредитний реєстр НБУ має стати елементом системи обміну інформацією, необхідною під час проведення банками кредитних операцій. Мета його створення – забезпечити своєчасну та зважену оцінку банками кредитного ризику, що сприятиме зниженню частки проблемних активів та, у кінцевому результаті, посиленню фінансової стійкості банківського сектору.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: