Керівники компаній готуються до нової реальності

CEO найвпливовіших компаній світу планують, як виглядатиме нова реальність після карантину. 45% керівників у світі не очікують повернення до «нормального» порядку ведення бізнесу раніше 2022 року, у той час 31% прогнозують, що це станеться наприкінці цього року. Внаслідок змін, спричинених карантинними заходами, 24% CEO заявили про те, що їхня модель бізнесу змінилася назавжди. Про це свідчать результати дослідження KPMG 2021 CEO Outlook Pulse.

У рамках дослідження керівників найвпливовіших компаній світу попросили надати прогнози на трирічний період щодо економічного та бізнес середовища. У дослідженні аналізується, як змінилися їхні погляди з липня/серпня 2020 року. 500 керівників з 11 ключових ринків (Австралія, Канада, Китай, Франція, Німеччина, Індія, Італія, Японія, Іспанія, Великобританія та США) були опитані з кінця січня по початок березня 2021 року. Усі респонденти представляють організації, які мають річний дохід понад $500 млн., а 35% опитаних компаній мають річний дохід понад $10 млрд.

Дослідження демонструє, що глобальні керівники з меншою вірогідністю скорочуватимуть площі, що займають їхні компанії, порівняно з опитуванням, проведеним півроку тому.

Лише 17% глобальних керівників хочуть скоротити свої офісні площі внаслідок карантину. Водночас 69% керівників компаній, опитаних у серпні 2020 року, заявили, що планують скоротити свої офісні площі протягом трьох років. Це свідчить про те, що або скорочення офісних площ вже відбулося, або стратегія змінилася.

Керівники світових компаній, як і раніше, відчувають побоювання щодо повного переходу співробітників на віддалений формат роботи. Вони обмірковують, як буде виглядати нова реальність, але після карантину лише 3 із 10 (30%) глобальних керівників розглядають гібридну модель роботи для свого персоналу, за якої більшість працівників працюють віддалено 2–3 дні на тиждень. У результаті, лише 21% компаній прагне найняти кваліфікованих спеціалістів, які працюватимуть переважно віддалено, що є суттєвою зміною порівняно з минулим роком (73% у 2020 році).

Кібербезпека сьогодні є головною проблемою для керівників компаній. Під час карантину дистанційна робота стала нормою, що створює нові ризики щодо безпеки даних для організацій. У результаті, глобальні бізнес-лідери визначили кібербезпеку головним питанням, що впливає на їхнє зростання та діяльність протягом трирічного періоду. Кібербезпека посіла перше місце, обійшовши регуляторні, податкові ризики та ризики ланцюга поставок.

Питання ESG (екологічні, соціальні та управлінські) продовжують рухатися вгору у порядку денному компаній. Оскільки цього року відбулася Конференція ООН щодо змін клімату (COP26), а США знову офіційно стали учасником Паризької кліматичної угоди, 49% керівників планують запровадити більш суворі вимоги до практики ESG. Переважна більшість (89%) керівників компаній зосереджені на тому, щоб зафіксувати здобутки у галузі сталого розвитку та зміни клімату, яких їхні компанії досягли за час карантину. 96% керівників у світі прагнуть посилити увагу до соціальної складової своїх програм ESG.

«Деякі керівники вживали рішучих заходів під час кризи, щоб трансформувати свою операційну модель та способи роботи, пришвидшивши розгортання ключових трансформаційних проектів, деякі керівники робили це за власним вибором, деякі через необхідність. Наше глобальне дослідження демонструє, що зараз відбувається переосмислення бізнес-стратегій в контексті повернення до «нормального» порядку ведення бізнесу», – зазначив Керуючий партнер KPMG в Україні Андрій ЦИМБАЛ.

Більш детально – у дослідженні KPMG 2021 CEO Outlook Pulse Survey

Додати коментар

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: